Definicija: Prepoznavanje vaših konkurenata i procjena njihovih strategija za utvrđivanje njihovog kapaciteta i nedostataka u odnosu na vlastiti proizvod ili uslugu.
Analiza konkurentnosti krupni je dio osnovnog plana digitalnog marketinga vaše tvrtke. Ovom ocjenom možete utvrditi što vaš proizvod ili uslugu čini jedinstvenima – a samim tim i koje prednosti poticati kako biste privukli svoje ciljno tržište i publiku.

Procijenite svoje konkurente tako što ćete ih smjestiti u skupine prema tome kako se izravno natječu za svoj udio. Za svakog konkurenta ili stratešku grupu navedite njihov proizvod ili uslugu, njegovu analizu profitabilnosti, model rasta, marketinške ciljeve, pretpostavke i ovisnosti, trenutne i prethodne strategije, organizacijsku strukturu i strukturu troškova, snage i slabosti te posao konkurencije.

Tko je vaš konkurent za posao ili uslugu?

Zbog čega je za tvrtke važno da budu konkurentne? Poznavanje vaših konkurenata pomoći će vam da se povežete s ciljanom publikom i prikupite podatke, razlikujete svoje poslovanje od konkurencije, poboljšate svoje procese i upravljate izazovima u vašem proizvodu, usluzi i na tržištu.

Koje proizvode i usluge njihove tvrtke ili usluge prodaju?

Koliki je udio na tržištu svakog natjecatelja?

Koje su njihove prošle i sadašnje strategije?

Koje su njihove trenutne strategije?

Koja vrsta medija koriste za tržište svojih proizvoda ili usluga?

Koliko sati tjedno troše za oglašavanje putem medija koji se koriste na digitalnom tržištu?

Koje su prednosti i nedostaci ovakvog natjecatelja?

Koje vam se dinamične mogućnosti nude na raspolaganju?

About Author

Leave a Reply

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *